Известие

Collapse
No announcement yet.

Решение на проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Решение на проблем

    Здравейте! Днес се връщах от София и усетих,че колата ми нямаше тяга,както обикновено. И се чуваше доста въздух при подаване на газ все едно е спукан маркуч на турбото.
    След като преглед под капака забелязах,че пуши и доста при подаване на газ от мястото където е тръбата след ЕГР-а,но от отвора на мотора. С червено е очертано там,където е елиминиран EGR-а със гарнитурка,а с бялото съм отбелязал там от където пуше и излиза въпросния въздух и се губи мощността. Там по принцип трябва да влиза въздуха във тръбата към ЕГР-а,но понеже е запушено с гарнитура и не влиза в ЕГР клапана. Като затуля отвора долу при тръбата,но на отвора на мотора и всичко утихва и мотора започва да мърка и да се форсира нормално. Но големия проблем е,че се е откъснала там част от самия мотор и е останала към тръбата на ЕГР-а и не знам по какъв начин да го затапя там
    Пробвах със уплътнение с плат към самата тръба,понеже като е счупено долу при корпуса на мотора и не уплътнява,но докато подам повече газ и веднага уплътняването отива на вятъра.

    Дайте ми съвет по какъв начин да затапя счупеното място долу откъм мотора при тръбата идваща от ЕГР-а !?
    Колата е Alfa Romeo 147 1.9 JTV 16V
    Attached Files
    Кара:Alfa 147 1.9JTD 16V

  • #2
    Затапи го и откъм изпускателния колектор.
    Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
    Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

    Comment


    • #3
      Затапено е и където съм показал на снимката по - долу,понеже ми казаха, че трябва и там да се затапи,когато го премахвахме!
      Attached Files
      Кара:Alfa 147 1.9JTD 16V

      Comment


      • #4
        Сигурно е изгоряла пластината с която си затапил откъм изпускателния колектор - втората снимка. Няма откъде другаде да пуши.
        Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
        Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

        Comment


        • #5
          А имате ли представа дали може някъде от друго място към колектора да се затапи с гарнитурка освен показаното на втората снимка,понеже там направо докато я сложих ми разказа играта!!!
          Кара:Alfa 147 1.9JTD 16V

          Comment


          • #6
            Aз поне не се сещам.
            Ако си го затапил с гарнитурка а не с ламарина, със сигурност е изгоряла.
            Трябва си ламарина поне 1,0 мм. и пак след време изгаря.
            Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
            Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

            Comment


            • #7
              Сложи ламарина 5 мм и няма да сбъркаш, става вечна.
              Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
              Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
              Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
              Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

              Comment


              • #8
                5мм направо си е желязо,не ламарина . Според мен няма да може да хване скобата ако разширя толкова разстоянието между двете тръби там!
                Кара:Alfa 147 1.9JTD 16V

                Comment

                Working...
                X